Rabu, Mei 25, 2011

Doaku

ya Allah,

semoga Kau menganugerahi kekuatan yang lebih,

buat ku hari ini, esok hari dan hari-hari seterusnya.

saat ini, tak ada yang aku perlu,

selain dari Rahmat Mu, sebagai pelindung untuk aku menghadapi derasnya dan kejamnya dunia ini.


ya Allah,

tetapkan hati ku,

cabut dan lempar jauh kesedihan yang ku rasa saat ini,

kerana tanpa Rahmat Mu,

aku tidak berdaya untuk mengharungi hatta satu malam.


ya ALLAh,

bantu aku menambah iman dan taqwa pada Mu,

tiadalah upaya jika aku dibiarkan sendirian untuk mengharunginya..


ya Allah,

aku percaya akan perancangan Mu untuk ku,

maka dengan itu, aku minta petunjuk dan hidayah Mu,

agar aku diberikan ketenangan jiwa..

tetapkan hati ku sujud pada Mu, dan hindarkan aku dari kesakitan yang melalaikan aku dari sisi Mu.

1 komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.

Recent Comments

Introduction

Recent Posts